Sprostitvene tehnike

Delam z različnimi metodami sprostitvenih in meditativnih tehnik – z usmerjanjem pozornosti na dihanje, misli, čustva, varni kraj, avtogeni trening … Širok spekter vaj omogoča, da oblikujeva najučinkovitejši način sproščanja glede na klientove potrebe.

deniz-altindas-t1XLQvDqt_4-unsplashFotografija: Deniz Altindas (Unsplash)
Sprostitvene tehnike so v pomoč pri:
– zniževanju anksioznosti in stresa na delovnem mestu in življenju na sploh,
– dviganju učinkovitosti in fokusa na delovnem mestu,
– pri premagovanju treme pred nastopi in tekmami,
– umirjanju pred pomembnimi sestanki ali projekti,
– izboljšanju fokusa pri učenju in kontroli strahu pred izpiti,
– umirjanju, premagovanju in preprečevanju paničnih napadov,
– umirjanju po intenzivni aktivnosti,
– pri splošni preobremenjenosti,
– tesnobi, neprijetnih občutkih in mislih,
– kadar na druge načine ne uspemo umiriti misli,
– umirjanju pred spanjem,
– …

Pri delu povezujem področje sprostitvenih tehnik s psihoterapijo (transakcijsko analizo). Cilj dela s sprostitvenimi tehnikami je prepoznavanje momentov, v katerih se napetost v telesu dvigne, prepoznavanje  misli in čustev, ki so pri tem prisotne ter spoznavanje samih sprostitvenih tehnik in prilagajanje le-teh potrebam posameznika. Klienti nato vnesejo sprostitvene tehnike v svoje življenje in jih uporabaljajo v svoji dnevni rutini in s tem zmanjšujejo vplive stresa tudi sami.