Sprostitvene tehnike

V današnjem času so zahteve vsakdanjega življenja velike, življenje pa se odvija tudi veliko hitreje kot v preteklosti. Hitenje, nove spremembe in vedno več zahtev v službi, ki jih prinaša moderen način življenja, prinašajo tudi vedno več stresa. Sprostitvene tehnike so učinkovita metoda za uravnavanje stresa, pomemben in učinkovit način razbremenjevanja in preprečevanja številnih psihosomatskih bolezni. Širok spekter sprostitvenih tehnik, ki jih izvajam, omogoča, da z osebo najdeva tehniko, ki ji najbolje ustreza in pomaga pri umirjanju ter ponovni vzpostavitvi notranje  homeostaze.

Delam z različnimi metodami sprostitvenih in meditativnih tehnik – z usmerjanjem pozornosti na dihanje, misli, čustva, varni kraj, avtogeni trening … Širok spekter vaj omogoča, da oblikujeva najučinkovitejši način sproščanja glede na klientove potrebe.

Sprostitvene tehnike so v pomoč pri:
– zniževanju anksioznosti in stresa na delovnem mestu in življenju na sploh,
– dviganju učinkovitosti in fokusa na delovnem mestu,
– pri premagovanju treme pred nastopi in tekmami,
– umirjanju pred pomembnimi sestanki ali projekti,
– izboljšanju fokusa pri učenju in kontroli strahu pred izpiti,
– umirjanju, premagovanju in preprečevanju paničnih napadov,
– umirjanju po intenzivni aktivnosti,
– pri splošni preobremenjenosti,
– tesnobi, neprijetnih občutkih in mislih,
– kadar na druge načine ne uspemo umiriti misli,
– umirjanju pred spanjem,
– …

Pri delu povezujem področje sprostitvenih tehnik s psihoterapijo (transakcijsko analizo). Cilj dela s sprostitvenimi tehnikami je prepoznavanje momentov, v katerih se napetost v telesu dvigne, prepoznavanje  misli in čustev, ki so pri tem prisotne ter spoznavanje samih sprostitvenih tehnik in prilagajanje le-teh potrebam posameznika. Klienti nato vnesejo sprostitvene tehnike v svoje življenje in jih uporabaljajo v svoji dnevni rutini in s tem zmanjšujejo vplive stresa tudi sami.